diumenge, 15 de novembre del 2009

DONUTS FETS A CASA




Els donuts…què dir-vos dels donuts !!! Els que ja tenim una edat recordem aquells emblemàtics i “casposos” anuncis en blanc i negre d’aquell vici rodó, greixós, ple de colesterol i amb aquell sucre glaceé pringós… Però que bons que són !!!
Feia anys, molts anys que ni els tastava, ja sabeu que els industrials no són els més sans del món, però un dia remenant per la xarxa vaig trobar aquest fantàstic blog
Vaig decidir posar-me a la feina i avui he repetit. La veritat és que queden boníssims!!
Els meus surten una miqueta més rústics, ara, compararnt les fotos no hi ha color però us asseguro que estan per xupar-s’hi els dits.
La recepta de com fer-los està a la pàgina que us he linkat. No faré cap plagi d’aquest recepta tant i tant bona.
Bon i dolç profit!



3 comentaris:

  1. MMMMMM Donuts, què bons :D M'encanten!
    Potser que provi de fer-los.
    Belén

    ResponElimina
  2. Que rebons que t'han quedat, ens van passar una recepta fa temps, vaig a veure si la trobo i m'animo!!! molts petons.

    ResponElimina
  3. L'oncle d'un amic en va fer uns i li van quedar molt bons. Res comparat amb els de la marca del mateix nom!

    ResponElimina